Перевір себе

Для учнів 7 класів питання для додаткового розгляду до контрольної роботи :

1.Проаналізуйте один з віршів зарубіжних поетів про кохання(тема, ідея, художні образи, художні засоби, характеристика ліричного героя)

2.Дайте характеристику одному з героїв твору О.Гріна " Пурпурові вітрила"

3.Визначте символіку пурпурових вітрил в однойменому творі О.Гріна.

До уваги 7-мі класи!

Питання до підготовки на 14.03:

1.     Чим відрізняються методи Шерлока Холмса від засобів Леграна?
2.     Напишіть твір-мініатюру на тему «Шерлок Холмс – майстер у застосуванні детективного методу» (10-12 речень)
або
Напишіть фрагмент детективного твору (10-12 речень)
1       3.  Дедуктивний метод – це …

4.   Шерлок Холмс.  Що справляє неабияке враження на клієнтів відомого детектива і як він це робить?


5.     Напишіть твір-мініатюру на тему «Утвердження сили людської думки в оповіданні Е. По «Золотий жук»» (10-12 речень)
або
Напишіть фрагмент детективного твору (10-12 речень)



Увага 6-ті класи!Завдання до кр на 2.04.19
1.З якого твору рядки і хто цого автор?Схарактеризуйте ліричного героя цього твор(кожного уривку):
1.Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
Дозвольте,сеньори,самому розглянутися,
На всі міста- у натурі,без глянцю
2.Прощавайте,сині гори,білії сніги,
Прощавайте, темні звори й світлії луги,
Прощавайте, пущі дику й тіняві гаї,
Прощавайте,буйні ріки й бистрі ручаї.
2. Визначте головну думку вірша Р.Бернса "Моє серце в верховині...";вірша Дж.Родарі " Листівки з видами міст"
3.Визначте жанр вірша,його автора.Образ якої людини змальовує ваша уява після прочитання цього вірша:
Метелик літає.
Одна-однісінька тінь
На всьому полі.
-Визначте жанр вірша,його автора. Про яку пору року йдеться у творі?
Все вибілив ранковий сніг.
Одна прикмета для погляду-
Стрілка цибулі в саду.

4.Напишіть твір-мініатюру (5-7 речень):
-Краса природи у творах Мацуо Басьо
-Картини рідного краю у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині..."
- Життя "без глянцю" у вірші ДЖ.Родарі "Листівки з видами міст"

Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Священні книги.»
Варіант 1
А
Б
В
Г




Рівень 1
1. Коли була створена Біблія:
А) XIIVI ст. до н. е. ;
Б) XII ст. до н. е. – II ст. н. е.;
В) 610 – 632 рр.;
Г) 610 – 634 рр.
2. Яке походження має Коран:
А
Б
В
Г




А) давньоіндійське;
Б) давньоарабське;
В) давньоєврейське;
Г) давньогрецьке.
3. Веди написано мовою:
А
Б
В
Г




А) санскрит;
Б) арамейською;
В) давньоєврейською;
Г) давньоіндійською.
А
Б
В
Г




4. Наймудрішого царя із Старого Заповіту звали:
А) Давид;
Б) Соломон;
В) Саул;
Г) Мойсей.
5. Хто є автором чотирьох канонічних Євангелій?
А
Б
В
Г




А) Ісая, Єремія, Єзкиїл, Даниїл;
Б) Мойсей, Соломон, Петро, Павло;
В) Марк, Іоан, Лука, Матвій;
Г) Никодим, Пилип, Фома, Іуда.
6. «Ряд каменгів, ряд цеглин у стіні» перекладається:
А
Б
В
Г




А) басмала;
Б) айят;
В) сура;
Г) заповіт.
Рівень 2
7. Творцями ведійських текстів були династії народних поетів-співців - …
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Хто дав пораду людям: «Не гнівайтеся на свого ближнього»?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


А
Б
В
Г
1




2




3




4




9. Встановіть відповідність між змістом і книгою:
А) проповідь на горі;                                   1) Коран;
Б) гімн до ранньої зорі;                                2) Новий Заповіт;
В) сура, що відкриває книгу;                      3) Старий Заповіт;
Г) створення світу та людини;                   4) Веди.
Рівень 3
10. Що спільного між Кораном та Біблією як пам’ятками культури?
__________________________________________________________________________________
11. Дайте визначення поняття «світовий літературний процес».
_________________________________________________________________________________
Рівень 4
12. Напишіть невеликий твір-роздум на одну із тем:
1. «Роль культури у житті людини»
2. «Що дало мені прочитання сторінок священних книг людства – Вед, Біблії, Корану».
_________________________________________________________________________________
Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Священні книги.»
Варіант 2
Рівень 1
1. Слово «Коран» означає:
А
Б
В
Г




А) радісна звістка;
Б) слово Аллаха;
В) читання;
Г) розмова.
А
Б
В
Г




2. Найдавніша частина Вед:                                                                                    
А) «Рігведа»;
Б) «Самаведа»;
В) «Яджурведа»;
Г) «Гімведа».
А
Б
В
Г




3. За яким принципом розміщені сури в Корані:
А) від найбільшої до найменшої;
Б) всі сури за розміром однакові;
В) від найменшої до найбільшої;
Г) принципу розміщення сур у Корані не дотримано.
А
Б
В
Г




4. Навіщо Соломон промовляв свої притчі:
А) щоб навчити людей;
Б) щоб прославитися;
В) щоб розважитися;
Г) щоб донести свої думки до інших.
5. У перекладі з грецької слово «Біблія» означає:
А
Б
В
Г




А) книга;
Б) збірка;
В) створіння;
Г) твір.
6. Новий Заповіт містить … Євангелія:
А
Б
В
Г




А) 4;                           Б) 2;
В) 5;                           Г) 7.
Рівень 2
7. Установіть хронологічну послідовність виникнення священних книг:
1
2
3



А) Біблія;
Б) Коран;
В) Веди.
8. Як називалися найдавніші літературні твори, у яких людина намагалася пояснити світ навколо себе?  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

А
Б
В
Г
Д
1





2





3





4





5






9. Встановіть відповідність:                                                                  
А) мистецтво слова;                                1) живопис;
Б) мистецтво пензля;                               2) музика;
В) мистецтво звуку;                                 3) література;
Г) мистецтво акторської гри;                  4) хореографія;
Д) мистецтво танцю;                                5) театр.
Рівень 3
10. Що являє собою Біблія?
_________________________________________________________________________________
11. Які уявлення давніх людей про світ та моральні норми відображені у Біблії?
________________________________________________________________________________
Рівень 4
12. Напишіть міні-твір на тему:
1. «Священні книги народів світу як пам’ятки світової культури»
2. «Головні цінності культури»
3. «Значення Біблії, Від, Корану в житті громадянина 21 століття»
________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар